Tagek

acrobat (1) adobe (1) banta (1) creative (1) donnelley (1) suite (1) személyes (1)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Első bejegyzés - vigyázat személyes!

2006.11.05. 18:26 transmet

Újra írni.
Hát nem tudom.
Már régen volt, hogy írtam. Pedig szerettem.
Megváltoztam, így az írás is elmaradt. Hogy akkor most mégis miért? Talán mert szeretném megosztani a tapasztalataimat a munkámmal kapcsolatban, szeretnék én is adni valamit az Internetet böngészőknek, nem pedig csak információt szerezni. Talán valaki majd hasznát veszi valaminek, amit ide bepötyögök.

Mit kell rólam tudni? Ez nem is annyira érdekes. Talán annyit mégis érdemes, hogy boldog vagyok. Általában boldog. Persze nekem is megvannak a kis pitiáner mindennapi félelmeim mint mindenkinek, de ha leások magamban, megkönnyebbülök és őszintén kijelenthetem, boldog vagyok. Másrészt még elmondható rólam, hogy egy nagy multinacionális nyomdánál dolgozom prepress manager-ként.

Mit szeretnék csinálni ezzel a bloggal?
Szakmai tapasztalatokat közölni, a cégemnél futó projektekben szerzett tapasztalatokat megosztani, talán egy-két cikket is összeütni.
Zenét, filmet, képeket, weblapokat, képregényeket ajánlani. Ide kellene sorolnom a könyvajánlót is, de mivel mostanában csak fénybetűket nézek leginkább, ezt nem írom be.
Véleményt mondani mindennapi és nem mindennapi dolgokról, talán egy-két személyes élményt is megosztani.
Mit nem szeretnék csinálni?
Nem szeretném, ha „Kedves naplóm” jelleget öltene a dolog.
Nem szeretném megváltani a világot. Talán csak egy kicsit ...

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://transmetropolitan.blog.hu/api/trackback/id/tr1917258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása